درباره محصولات آرایشی سفورا
ماموریت ما در Sephora که یک رهبر در خرده فروشی پرستیژ است، ایجاد یک تجربه خرید زیبایی دلپذیر برای همه و القای بی باکی در جامعه ما است.
ما بیش از 2700 فروشگاه در 35 کشور در سرتاسر جهان، با پایگاه در حال گسترش بیش از 500 فروشگاه در سرتاسر قاره آمریکا، و یک سایت تجارت الکترونیک در سطح جهانی داریم. از زمان افتتاح اولین فروشگاه ایالات متحده در محله سوهو نیویورک در سال 1998، برند آرایشی سفورا یک قهرمان پیشرو در صنعت تنوع، فراگیری و توانمندسازی در ایالات متحده بوده است که توسط ارزش های دیرینه شرکت ما هدایت می شود.
برند آرایشی سفورا که متعلق به LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton، پیشروترین گروه کالاهای لوکس در جهان است، در سال 1970 توسط دومینیک ماندونود در فرانسه تأسیس شد و با محیط منحصر به فرد و فروش آزاد خود با مجموعه ای روزافزون از محصولات از برندهای با دقت انتخاب شده، تعریف شده است.
موارد دلخواه در حال ظهور، کلاسیک های قابل اعتماد، و خط خود Sephora، مجموعه Sephora. Sephora همچنان به نظارت بر برندهای نوآورانه از جمله مجموعه ای قوی Clean زیبایی و مارک های انحصاری مانند Rare Beauty توسط Selena Gomez و FENTY BEAUTY by Rihanna که اولین بار توسط Sephora به بازار آورده شده است، ادامه می دهد.
امروزه، Sephora به لطف مجموعه بینظیر محصولات معتبر در هر دسته، خدمات بیطرفانه کارشناسان زیبایی، محیط خرید تعاملی و نوآوری بیامان، یک حضور قدرتمند در عرصه زیبایی در کشورهای سراسر جهان است.
برند آرایشی سفورا چهار سال متوالی از سال 2018 تا 2021 توسط فوربس به عنوان یکی از بهترین کارفرمایان آمریکا شناخته شده است. برای سه سال متوالی، از سال 2019 تا 2021، Sephora در شاخص کیفیت شرکتی کمپین حقوق بشر، ابزار معیار ملی در مورد سیاستها و شیوههای شرکتی مربوط به کارمندان LGBTQ+، امتیاز 100% را کسب کرد.
تعهد به تنوع و شمول
در Sephora، ماموریت تنوع و گنجاندن ما ساده است: هرگز از حمایت از همه زیبایی ها و ایجاد محیط های فراگیر برای کارمندان، مصرف کنندگان و جوامع خود دست نکشیم.
در سال 2019، محصولات آرایشی سفورا شعار و مانیفست جدیدی را با عنوان «ما متعلق به چیزی زیبا هستیم» اعلام کرد تا تعهد خود را برای تقویت تعلق بین همه مشتریان و کارمندان و تلاش عمومی برای چشماندازی فراگیرتر برای خردهفروشی در قاره آمریکا تقویت کند. در سال 2020 سفورا سفر قلبی تنوع و گنجاندن ما را راه اندازی کرد تا از دیدگاه ما برای تبدیل شدن به قهرمان تنوع، گنجاندن و سهام در صنعت خرده فروشی حمایت کند.
ما با هم متعهد به ایجاد فرهنگ تعلق هستیم. در سال 2020 محصولات آرایشی سفورا به اولین خردهفروش بزرگ تبدیل شد که تعهد 15 درصدی را پذیرفت و 15 درصد از مجموعه ما را به شرکتهای مشهور تحت مالکیت سیاهان متعهد کرد. تا پایان سال 2021، ما مجموعه خود را به طور کلی بیش از دو برابر خواهیم کرد، از جمله دستیابی به معیار 15٪ در مراقبت از مو پرستیژ.
برای ادامه تعهد خود به آوردن تنوع، برابری و گنجاندن در هسته اصلی ماموریت خود، Sephora برنامه سالانه Sephora Accelerate خود را به برندهایی با بنیانگذاران رنگ اختصاص داده است.
تعصب نژادی در مطالعه خرده فروشی به سفارش Sephora
این اولین مطالعه ملی در نوع خود طی یک دوره یکساله انجام شد که از پاییز 2019 شروع شد و در اواخر سال 2020 به پایان رسید و برای اندازه گیری موضوع تجربیات نژادپرستانه در خرده فروشی ایالات متحده و شناسایی فرصت هایی برای پایان دادن به ناعادلانه طراحی شد. رفتار شامل بررسی ادبیات دانشگاهی، تجزیه و تحلیل بینشهای فرهنگی، و تحقیقات کیفی و کمی جامع، سوگیری نژادی در مطالعه خردهفروشی به سفارش Sephora، نگاهی عمیق به این موضوع مهم ارائه میدهد.
هدف این تحقیق جلب توجه به نابرابریهای تجارب خرید خردهفروشی برای مصرفکنندگان و مهمتر از آن، شناسایی راهحلهای عملی برای ایجاد تغییرات است.
این تحقیق پنج «حقیقت» اصلی را شناسایی کرد که تجارب خریداران خردهفروشی با تعصب نژادی را به همراه ارائه راههایی که سایر خردهفروشان میتوانند از آموختهها استفاده کنند، تعریف میکنند.
همراه با یافتههای این مطالعه و استراتژی همهجانبه سفر قلبی تنوع و شمول، محصولات آرایشی سفورایک برنامه اقدام مقدماتی برای مقابله با تعصب در تمام جنبههای سازمان از طریق سه حوزه کلیدی طراحی کرد: بازاریابی و تجارت. تجربه و عملیات در فروشگاه؛ و استعداد و محیط های کاری فراگیر.
محصولات آرایشی سفورا متعهد شده است که هر دو سال یک بار از پیشرفت ما در جهت ایجاد محیطی فراگیر برای همه به اشتراک بگذارد.
بهترین در کلاس تجربه Omnichannel
Sephora.com در سال 1999 در ایالات متحده راه اندازی شد و به سرعت به بزرگترین فروشگاه Sephora در آمریکای شمالی تبدیل شد، جایی که مشتریان امروز می توانند بیش از 340 برند و بیش از 45000 محصول را کشف کرده و با آن تعامل داشته باشند و با جامعه Beauty Insider تعامل داشته باشند.
Sephora با وسواس به آموزش و الهام بخشیدن به مشتریان برای بازی در دنیای زیبایی، پیشگام استفاده از موبایل در زیبایی است و محتوای پیشگامانه را در برنامه بصری Sephora ما و در رسانه های اجتماعی ایجاد می کند تا تخصص Sephora را در هر زمان و هر کجا که بخواهند به مشتریان خود ارائه دهد.
به عنوان پیشرو در نوآوری دیجیتال، سفورا به ارائه بهترین تجارب تجارت الکترونیک در کلاس خود ادامه می دهد و با مشتریان خود در جایی که هستند ملاقات می کند.
تغییرات پویا در رفتار مصرفکننده، که توسط همهگیری کووید-19 تسریع شد، منجر به انواع شراکتهای دیجیتال استراتژیک برای افزایش روشهای خرید مشتریان، با اولویت دادن به سهولت و راحتی، از جمله خرید زنده فیسبوک، تحویل در همان روز، خرید تحویل آنلاین شد.
در آخرین تکامل Color iQ پیشرو در صنعت، Sephora این ابزار تطبیق رنگ چهره را با فناوری هوش مصنوعی مجدداً راه اندازی کرده است.
تطبیق سایه فعلی در صنعت فقط عمق و ته رنگ را به حساب میآورد، در حالی که فناوری جدید Color iQ Sephora شامل بخش سوم و حیاتی یعنی اشباع نیز میشود. فناوری هوش مصنوعی اختصاصی Sephora شامل استفاده از یک الگوریتم بیطرفانه است که مجموعه دادهای اختصاصی از ۱۰ هزار رنگ پوست را در اختیار مشتریان قرار میدهد، که در همه طیفهای سایه مناسب است و تطابق شخصیشده برای همه را تضمین میکند.
مزایای داخلی زیبایی
در سال 2007 برند آرایشی سفورا یک برنامه وفاداری مشتری را برای ارائه مزایا و جوایز انحصاری به مشتریان راه اندازی کرد. برنامه Beauty Insider در فروشگاه های Sephora در سراسر کشور و در sephora.com موجود است.
در سال 2009 برند آرایشی سفورا VIB (Very Important Beauty Insider) را راه اندازی کرد و در سال 2013 Rouge را اضافه کرد. از زمان ادامه تکامل برنامه در سال 2020، Beauty Insiders اکنون میتواند از جوایز نقدی استفاده کند و حتی نمونههای بیشتری برای انتخاب و دسترسی انحصاری به رویدادها داشته باشد.
Beauty Insider Community
انجمن زیبایی خود برند آرایشی سفورا یکی از بزرگترین انجمن های زیبایی در جهان است که بیش از سه میلیون عضو دارد.
پلتفرم آنلاین و موبایلی مختص اعضا برای اولین بار برای صنعت خردهفروشی معتبر است و به عنوان مقصدی برای دوستداران زیبایی برای یافتن الهام، پرسیدن سؤال و دریافت توصیهها در یک محیط اجتماعی بدون حمایت، زمان واقعی و «گفتگوی واقعی» عمل میکند.
کارت اعتباری Sephora – در سال 2019 Sephora کارت اعتباری Sephora، Sephora Visa® Credit Card و Sephora Visa Signature® Credit Card را معرفی کرد و به مشتریان Sephora راههای بیشتری برای دریافت پاداش برای خرید مارکهای مورد علاقهشان داد. دارندگان کارت Sephora علاوه بر جوایز در برنامه Beauty Insider موجود خردهفروش، جوایز کارت اعتباری نیز دریافت میکنند. دارندگان کارت Sephora Visa Signature به مزایای بیشتر Visa Signature نیز دسترسی دارند.
مراکز توزیع برند آرایشی سفورا
Sephora دارای پنج مرکز توزیع است که در چهار ایالت-مریلند، می سی سی پی، نوادا و یوتا- واقع شده اند که در مجموع بیش از 1600 کارمند محصولات را در سراسر کشور به فروشگاه ها و درب مشتریان ما منتقل می کنند.
مراکز توزیع برند آرایشی سفورا در تعهد مستمر خود برای ایجاد فضایی فراگیر برای کارکنان خود، با ایجاد محیطهای قابل دسترس که از استعدادهای معلول استقبال میکنند، پیشرو هستند.
یک برنامه آموزشی نه هفته ای ساختاریافته، تعهد به دستمزد برابر برای کار برابر، و استانداردهای عملکرد عادلانه برخی از راه هایی است که ما به شأن و منزلت کارکنان دارای معلولیت خود احترام می گذاریم و برای استعدادها در همه اشکال آن ارزش قائل می شویم. کارکنان ما می توانند انتظار امکانات پیشرفته ای را داشته باشند که به ساده سازی و ساده سازی فرآیندهای ما برای گسترش فرصت های شغلی برای نیروی کار متنوع ما کمک می کند.
برند آرایشی سفورا در Kohl's
شراکت استراتژیک بلندمدت جدید بین یکی از بزرگترین خردهفروشهای همهکاناله و پیشروترین خردهفروش تخصصی زیبایی جهانی، یک مقصد زیبایی کاملاً همهجانبه و ممتاز را ارائه میدهد که در جلوی فروشگاه Kohl's واقع شده است.
در آگوست 2021، Sephora در Kohl's به طور رسمی درهای اولین مکان خود را در Ramsey، NJ باز کرد و به طور انحصاری انتخاب زیبایی خود را در Kohls.com با حدود 125 مورد از محبوب ترین مارک های Sephora راه اندازی کرد. 200 مکان در پاییز 2021 افتتاح شده است و خریداران می توانند حداقل 850 مکان را تا سال 2023 انتظار داشته باشند.
مدیران برند آرایشی سفورا
کریس د لاپوئنت، رئیس و مدیر عامل جهانی Sephora، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت LVMH Selective Retailing.
- ژان آندره روژو، رئیس و مدیر عامل شرکت Sephora Americas
- آرتمیس پاتریک، معاون اجرایی، مدیر ارشد تجارت جهانی
- دبورا یه، معاون اجرایی، مدیر ارشد هدف جهانی و مدیر ارشد بازاریابی، آمریکای شمالی
- کریستف لو بوترف، معاون اجرایی، مدیر ارشد مالی
- کوری یریبارن، معاون اجرایی، مدیر ارشد مردمی
- جوآن ویلات، معاون اجرایی، مدیر خردهفروشی
- گرگوری برویر، مدیر کل کانادا
- کارولین بویانوفسکی، معاون ارشد، مدیر کل تجارت الکترونیک
- ولاد کوزنتسوف، معاون ارشد، مدیر ارشد اطلاعات
- مایک ریسر، معاون ارشد، زنجیره تامینبرند
دسته بندی های برتر :
- ضد آفتاب آوون
- ماسک های صورت
- محصولات آرایشی و گریم
- خوشبو کننده ها و ادکلن ها
- رژ لب مایع مات رر بیوتی
- کرم بوتاکس دور چشم
- روغن آرگان خالص مو
- محصولات آرایشی بهداشتی آون