8 راه برای به دست آوردن بازدید یوتیوب بالا در سال 2023

افزایش مشترکین و بازدید یوتیوب بالا

پلتفرم  یوتیوب  یک برنامه کاملا اجتماعی است و یکی از معیارهای کلیدی برای سنجش موفقیت در یوتیوب تعداد مشترکین و بازدید یوتیوب کانال شما است. مشترکان بیشتر به معنای بازدید بیشتر برای ویدیوهای شماست.

پست کردن مکرر ویدیوها تأثیر زیادی بر تعداد مشترکین شما دارد زیرا هرچه بیشتر ویدیوها را پست کنید، افراد بیشتری آنها را تماشا می کنند. از این رو، تعامل، لایک، اشتراک گذاری و بازدید یوتیوب بیشتری دریافت می کنید.

با این حال، جذب مشترک در یوتیوب و به دنبال آن جذب بازدید یوتیوب بیشتر، به چیزی بیش از پست کردن ویدیو نیاز دارد. در اینجا چند نکته برای افزایش مشترکین یوتیوب و بازدید ویدئوهای شما وجود دارد:

نکته 1: محتوای جذاب و آموزنده ایجاد کنید

اگر می‌خواهید مردم ویدیوی شما را تماشا کنند، باید محتوایی ایجاد کنید که جذاب و آموزنده باشد. در اینجا چند راه برای ایجاد محتوای بهتر وجود دارد:

  • محتوای خود را حول یک مخاطب خاص بسازید.
  • اطمینان حاصل کنید که اسکریپت ویدیوی خود را از قبل برنامه ریزی کرده اید تا تمام نکات مربوطه پوشش داده شود و بینندگان را با اطلاعات غیر ضروری پر نکنید. اگر احساس می کنید اطلاعات زیادی در یک ویدیو وجود دارد، آن را به چندین ویدیو تقسیم کنید.
  • وقتی هر از چند گاهی از یک مثال خوب استفاده می کنید، بینندگان آن را دوست دارند. تا جایی که می توانید از مثال ها استفاده کنید و مطمئن شوید که از سایت های باکیفیت هستند.
  • برای جذاب تر کردن محتوای خود، تصاویر بصری را به آن اضافه کنید
  • همیشه ویدیوهای خود را با یک قلاب جالب شروع کنید که باعث می شود مردم مایل به تماشای بقیه ویدیو باشند.
  • همیشه از محتوای اصلی استفاده کنید. اگر از محتوای شخص دیگری استفاده می کنید، ویدیوی شما به اندازه کافی جذاب نخواهد بود، ناگفته نماند که ممکن است به بیگانگی افراد پایان دهید.
  • کارت‌ها، صفحه‌های پایانی و وقفه‌های الگو را برای جذب مخاطبان خود لحاظ کنید

نکته ضروری بعدی که باید درمورد افزایش مشترکین کانال یوتیوب و بازدید یوتیوب خود بدانید، تعداد دفعات آپلود شما است.

محتوای جذاب و آموزنده ایجاد کنید

نکته شماره 2: به طور مکرر ویدیو ایجاد و منتشر کنید

شکی نیست که ایجاد و انتشار مکرر ویدیوها به افزایش مشترکین و بازدید یوتیوب شما کمک می کند. برعکس، اگر برای مدت طولانی مطلبی را منتشر نکرده باشید، مردم تمایلی به اشتراک در کانال شما ندارند.

به گفته Social Media Examiner ، کانال‌های یوتیوب که بیش از یک بار در هفته ویدئو منتشر می‌کنند، عملکرد بهتری نسبت به کانال‌هایی دارند که این کار را انجام نمی‌دهند. هنگامی که شخصی در کانال شما مشترک می شود، هر زمان که ویدیوی جدیدی را آپلود می کنید، یک اعلان در ایمیل خود دریافت می کند. اگر فردی هفته‌ای یک‌بار اعلان ایمیلی دریافت می‌کند، به احتمال زیاد با ویدیوی شما ارتباط برقرار می‌کند، به‌خصوص اگر محتوای اصلی، جذاب و آموزنده باشد.

بنابراین اگر می توانید بیش از یک ویدیو در هفته منتشر کنید، شانس بیشتری برای به دست آوردن مشترکین و بازدید یوتیوب بیشتر وجود دارد و اگر از استراتژی فرکانس ثابت استفاده کنید می توانید آنها را سریعتر دریافت کنید.

پس از اتمام آپلود محتوای خود، باید آنها را نیز بهینه کنید. بیایید نگاهی به نحوه انجام این کار به عنوان بخشی از مقاله نحوه افزایش مشترکین کانال یوتیوب و بازدید یوتیوب بیندازیم.

نکته 3: ویدیوهای یوتیوب خود را بهینه کنید

بهینه سازی ویدیوهای یوتیوبش(سئو یوتیوب) شما به رتبه بالاتر محتوای شما در یوتیوب کمک می کند. افرادی که ویدیوهای شما را می بینند احتمالاً با محتوای شما نیز تعامل دارند. برای اطمینان از اینکه ویدیوهای شما به مخاطب مناسب می رسد، می توانید تعدادی از عناصر ویدیویی مانند عنوان، توضیحات، ویدیو و سایر متا تگ ها را بهینه کنید.

ویدیوهای یوتیوب خود را بهینه کنید

عنوان

 “استفاده از یک کلمه کلیدی دقیق در عنوان ویدیو می تواند به شما در رتبه بندی کمک کند”. در نهایت، رتبه بالاتر به معنای بازدید یوتیوب بیشتر و مشترکین بیشتر است.

بیشتر بخوانید:واتساپ مارکتینگ چیست و چگونه به افزایش فروش شما کمک می کند؟

شرح

هنگامی که توضیحات ویدیوی خود را می نویسید، مطمئن شوید که تمام اطلاعات لازم مانند کلمات کلیدی، مهرهای زمانی و پیوندها را ارائه می دهید.

مهر زمان به بینندگان کمک می کند تا بخشی از ویدیویی را که می خواهند تماشا کنند انتخاب کرده و مستقیماً به آن بپرند. پیوند دادن سایر ویدیوهای مرتبط در توضیحات فرصتی برای نمایش ویدیوهای دیگر می دهد و همچنین محتوای شما را جذاب نگه می دارد.

بیشتر بخوانید: درآمد سئو در ایران در سال 1401 چقدر است؟

برچسب های ویدیویی

برچسب‌های ویدیو به دیگران کمک می‌کنند ویدیوی شما را پیدا کنند.

راه های دیگری که از طریق آنها می توانید کانال خود را بهینه و بازدید یوتیوب را بیشتر کنید عبارتند از:

  • یک تصویر کوچک جذاب آپلود کنید
  • رونوشت ویدیو را آپلود کنید
  • یک صفحه شروع و صفحه پایانی به ویدیوهای یوتیوب خود اضافه کنید (یک صفحه شروع به طوری که مردم بدانند ویدیوهای شما از جلو چگونه به نظر می رسند و صفحه پایانی که تاریک و غیر توصیفی نیست)

اگر فکر می‌کنید، فقط بهینه‌سازی ویدیوهایتان برای جذب مشترکان و بازدید یوتیوب بیشتر کافی است، شاید لازم باشد در آن تجدید نظر کنید. همچنین مهم است که کانال یوتیوب خود را بهینه کنید. در اینجا نحوه افزایش مشترکین یوتیوب با بهینه سازی کانال یوتیوب خود آورده شده است.

نکته 4: کانال یوتیوب خود را بهینه کنید

برای به دست آوردن مشترکین بیشتر در یوتیوب و بازدید یوتیوب بالاتر، باید نه تنها ویدیوهای خود را بلکه کانال خود را نیز بهینه کنید. در اینجا برخی از ساده ترین راه ها برای انجام این کار آورده شده است:

یک تریلر یوتیوب ایجاد کنید

یک تریلر پیش نمایشی از آنچه کانال شما ارائه می دهد به مخاطبان شما می دهد. از طریق تریلر خود، می توانید به مخاطبان خود ایده ای در مورد:

  • نام تجاری شما
  • نوع ویدیوهایی که پست می کنید
  • طعم ویدیوهای آینده شما
  • برنامه انتشار شما

بدهیم و به آنها برای شناختن شما کمک کنید.

ظاهری جالب برای کانال خود طراحی کنید

یک کانال یوتیوب با استفاده از کلمات کلیدی مناسب کانال، توضیحات کانال و هنر کانال می تواند جالب به نظر برسد.

وقتی برای کانال خود توضیحاتی می نویسید، از کلمات کلیدی استفاده کنید و مطالب را کوتاه و جالب نگه دارید. “مطالعه عوامل رتبه بندی SEO YouTube نشان داد که کلمات کلیدی کانال ارتباط کوچک و در عین حال قابل توجهی با رتبه های بالاتر جستجوی یوتیوب دارند.” 100 تا 150 کاراکتر اول توضیحات کانال شما بسیار مهم هستند زیرا در کنار کانال شما در نتایج جستجو نشان داده شده است.

در پایان توضیحات خود یک فراخوان مناسب برای اقدام قرار دهید. برخی از هنرهای کانالی را انتخاب کنید که جذاب باشد اما به برند شما نیز مرتبط باشد.

بخش ها و لیست های پخش را در صفحه اصلی خود قرار دهید

اگر ویدیوهای زیادی دارید، آنها را در بخش ها و لیست های پخش مختلف سازماندهی کنید و در صفحه اصلی خود قرار دهید. همچنین می توانید این لیست های پخش را با افزودن کلمات کلیدی، عناوین و توضیحات مناسب بهینه کنید.

ویدیوهای با کیفیت بالا ایجاد کنید

نکته 5: ویدیوهای با کیفیت بالا ایجاد کنید

مردم دوست ندارند ویدیوهایی را که صدا و تصویر ضعیفی دارند تماشا کنند.

اگر یک ویدیوی حرفه ای دارید، مردم شما را جدی می گیرند و با ویدیوهای شما درگیر می شوند. پیروی از این مراحل ساده می تواند به شما کمک کند تا شهرت خود را به عنوان یک حرفه ای بسازید.

  • مطمئن شوید که ویدئوی خود را در فضایی آرام و بدون نویز محیط در پس‌زمینه ضبط می‌کنید.
  • از تجهیزات ضبط خوب استفاده کنید تا صدا واضح باشد. همچنین، به یاد داشته باشید که هنگام ضبط صدا، سنج ورودی را تماشا کنید
  • یک پس زمینه سبز تنظیم کنید و از نورهای استودیو در حین ضبط استفاده کنید.
  • ویدیوهای خود را با کیفیت 1080p یا بالاتر ضبط کنید زیرا یوتیوب ترجیحا ویدیوهای HD را رتبه بندی می کند.
  • قبل از فیلمبرداری فیلمنامه ویدیویی خود را از قبل برنامه ریزی کنید تا بدانید چه بگویید و به تمام نکات مرتبط خود برسید.
  • از حرکت آهسته و برش های کوتاه هوشمندانه برای برجسته کردن برخی از قسمت های ویدیوی خود استفاده کنید.
  • فیلم های ضبط شده خود را با سه پایه تثبیت کنید و فیلم های خود را به صورت افقی بگیرید. برای عکس‌های عریض‌تر، می‌توانید از لنز گیره دار استفاده کنید.
  • یک نرم افزار ویرایش فیلم خوب انتخاب کنید.
  • در نهایت، قبل از انتشار، کار خود را به دقت بررسی کنید.

نکته شماره 6: یک واترمارک مشترک به ویدیوهای خود اضافه کنید

یوتیوب به شما این امکان را می دهد که یک واترمارک به ویدیوهای خود اضافه کنید. این یک راه عالی برای یادآوری به مردم برای عضویت در کانال شما است. واترمارک می تواند یک لوگو، نام تجاری یا یک فراخوان برای اقدام باشد.

نکته 7: با مخاطبان خود درگیر شوید

وقتی با بینندگان خود تعامل برقرار می کنید، این کار به آنها احساس رضایت می دهد. این منجر به شانس بیشتری برای افرادی می شود که می خواهند در کانال شما مشترک شوند. به همین دلیل است که تعامل با مخاطبان برای افزایش مشترکین یوتیوب و بازدید یوتیوب شما بسیار مهم است.

اگر کسی وقت خود را صرف تماشای ویدیوی شما کرد، در پایان ویدیو از او تشکر کنید و به او ایده بدهید که برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کند.

بینندگان خود را تشویق کنید که درباره ویدیوی شما نظر و بازخورد بدهند. “کامنت های ویدئویی ارتباط بسیار قوی با رتبه بندی دارند”. از انتقادات درس بگیرید و این بازخوردها را در ویدیوی خود بگنجانید. همیشه می‌توانید از بینندگان خود نیز ایده‌های جدیدی دریافت کنید و بر اساس نظرات آنها ویدیوهای جدیدی ایجاد کنید.

پاداش دادن به نظرات عالی (چه در یوتیوب و چه خارج از یوتیوب) برای حمایت از آنها به بهبود تعامل کمک می کند. همچنین، همیشه مجبور نیستید یک ویدیوی از پیش ضبط شده را در کانال یوتیوب خود قرار دهید، پخش لایو و زنده راه خوبی برای تعامل با مخاطبانتان در زمان واقعی است.

نکته 8: ویدیوهای خود را در پلتفرم های دیگر تبلیغ کنید

اگر می‌خواهید ویدیوی شما به افراد خارج از یوتیوب نیز برسد، این ایده هوشمندانه است که ویدیوهای خود را در پلتفرم‌های دیگر تبلیغ کنید.

رسانه های اجتماعی

اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که به پلتفرم هایی که قبلاً استفاده می کنید نگاه کنید. فیس بوک و اینستاگرام مکان های خوبی برای شروع هستند، اما می توانید از بسیاری از پلتفرم های دیگر نیز استفاده کنید.

وقتی چیزی در فیس بوک پست می کنید، پیوند ویدیوی یوتیوب خود را همراه با آن قرار دهید. همین استراتژی را با توییتر ، اینستاگرام و سایر سایت‌های رسانه اجتماعی اعمال کنید.

انجمن ها و بحث های وبلاگ

همچنین می‌توانید در انجمن‌ها و بحث‌های وبلاگ شرکت کنید و پیوند یوتیوب خود را هر زمان که مرتبط و طبیعی است به بحث اضافه کنید. به سایت های پرسش و پاسخ بالا بپیوندید و پاسخ سوالات مربوط به ویدیوی خود را ارسال کنید.

به عنوان مثال، اگر در یک بحث وبلاگ در مورد یادگیری سئو هستید، در نظرات همراه با آنچه می خواهید بگویید، می‌توانید ویدیوی یوتیوب خود را در مورد سئو چیست؟ اضافه کنید.

لینک بیلدینگ

وب سایت های مرتبط و معتبر مرتبط با محتوای خود را پیدا کنید و با آنها برای تولید بک لینک همکاری کنید. هم  چنین سعی کنید با سایر کانال های یوتیوب نیز همکاری کنید، احتمال زیادی وجود دارد که مردم همان کاری را که شما انجام می دهید انجام دهند.

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسرها فالوورهای وفاداری دارند که باعث می‌شود محتوای آن‌ها به افراد زیادی منتقل شود. اگر یک اینفلوئنسر، ویدیویی را از طرف شما پست کند، به شما کمک می کند تا به سرعت تعداد زیادی مشترک را به دست آورید.

بازاریابی ایمیلی

ایمیل ها همچنین یک راه عالی برای دسترسی به افراد زیادی در یک لحظه هستند. با افزودن لینک کانال یوتیوب  خود در امضای ایمیل خود از بازاریابی ایمیلی نیز بهره ببرید .

راه های دیگر برای تبلیغ محتوای خود

  • با پست کردن پیوندهای ویدیوی خود در صفحات انجمن مربوطه، با مردم در ارتباط باشید
  • ویدیوی خود را در فهرست های ویدیویی معتبر منتشر کنید
  • ویدیوها را در پست های وبلاگ خود جاسازی کنید
  • سایر ویدیوهای مرتبط را در صفحه پایانی خود تبلیغ کنید

نتیجه

امیدواریم این مقاله در مورد «چگونه مشترکین یوتیوب و بازید یوتیوب را افزایش دهیم» به شما در رسیدن به اهداف یوتیوب مارکتینگ کمک کند. برای اینکه خود را به عنوان یک حرفه ای در بحث یوتیوب مارکتینگ معرفی کنید، باید تعداد بیشتری مشترک و بازدید یوتیوب داشته باشید. تنها راه برای انجام این کار، تولید محتوای خوب و بهینه سازی حوزه های کلیدی است.

 

برای دریافت آخرین مطالب بلاگ چرتکه پلاس، در خبرنامه عضو شوید.