ما آماده مقابله با
چالشهای بزرگ هستیم
تبلیغات BTL چیست؟
BTL مخفف Below the line advertising است و به تبلیغات و یا ترویج زیر خط نیز شناخته می شود.
ایمیل مارکتینگ مستقیم
تبلیغات میدانی
بازاریابی شبکههای اجتماعی
بازاریابی درونفروشگاهی
چرا تبلیغات BTL؟
تبلیغات btl هدفمندتر هستند.
ایجاد ارتباط موثر و قدرتمند با مشتریان
قابلیت اندازهگیری
معایب تبلیغات BTL؟
نیاز به نیروی فروش متخصص
درک فرهنگی
زمان بر بودن
ما چیزهای زیادی برای ارائه داریم.
اما میدانیم شما هم چیزهای زیادی برای از دست دادن دارید.
واضح بگوییم اجرای کمپینهای تبلیغاتی موفق چیزی به جز تجربه , آزمون و خطا نیست اما انجام آزمون و خطا تا به دست آوردن تجربه خصوصا در فضای به شدت رقابتی تبلیغات هزینه گزافی دارد ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم این هزینهها را پرداخت نکنید.اما چگونه؟
برندهای بزرگ و کوچک
همه قدرتمند هستند
استرابرد : استرابردها از دسته رسانه های محیطی هستند که بسیارمقاوم بوده و در مکانهای شلوغ و پرتردد استفاده میشوند که احتمالا فضای بسیار زیادی برای نصب رسانه ها با اندازه های خیلی بزرگ وجود ندارد .همچنین تبلیغات به آسانی بر روی آن نصب می شود و در واقع سریع النصب بودن یکی از ویژگی […]
تیم تحقیقات بازار و استراتژی همنگاه با تکیه بر تحقیقات علمی و دانش به روز جغرافیایی و با استفاده از داشبورد هوشمند مدیریت و مانیتورینگ رسانهها سعی درمکانیابی دقیق و اثربخشی معتبر در تبلیغات محیطی مورد نظر دارد.با تکیه بر این مورد، مهمترین مزیت رقابتی این نوع تبلیغات جذابیت بصری و تاثیر چشمگیر بر محل […]
برای شروع
آمادهاید؟