سفارش تولید محتوا

آیا تا به حال فکرش را هم می‌کردید که کلمات انقدر قدرتمند باشند؟ کلمات می‌توانند:

  • مخاطبتان را برای خرید قانع کنند.
  • احساس اعتماد، رضایت و صمیمیت به او بدهند.
  • تخصص شما را نشان دهند.
  • محصول شما را بهترین انتخاب برای نیازش نشان دهند.
  • و …

البته نه هر کلمه‌ای! دنیایی از کلمات که به درستی انتخاب شوند، کنار هم قرار بگیرند و خالق چیزی باشند که به آن می‌گوییم: “محتوای متنی”.
همان چیزی که برترین برندها از قدرت بازاریابی آن استفاده می‌کنند. چرا شما از آن استفاده نکنید؟ به تنها چیزی که نیاز دارید، دانش کپی‌رایتینگ و قدرت خلق محتوای جذاب و تاثیرگذار است.

اگر نیاز به مشاوره دارید، با شماره ۰۹۱۵۹۰۶۵۰۹۰ تماس بگیرید

چرا تولیدمحتوای متنی را جدی بگیریم؟

جذاب‌نویسی را از اینجا شروع کنید…

هیچ چیز به اندازه تاثیرگذاری روی مخاطبان برای یک نویسنده محتوا، جذاب نیست. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید خودتان بدون برون‌سپاری به تیم متخصص، دست به کار شوید و متن‌های سئوشده و خلاقانه بنویسید، روی وبلاگ مهام و آموزش‌هایش حساب باز کنید.

آموزش تولید محتوا از صفر تا ۱۰۰

قیمت خدمات تولید محتوای متنی

همه آنچه برای بازاریابی محصول و خدمات‌تان و تاثیرگذاری عمیق روی مخاطبانتان به کمک تولید محتوای متنی نیاز دارید، اینجاست:

برخی از نمونه کارهای تولید محتوای متنی

آموزش گام به گام تولید محتوا

نیاز به مشاوره دارید؟

محتوا، مانند اکسیژنی است که کسب‌وکارها برای زنده ماندن به آن نیاز دارند!

این جمله کمی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد مگر نه؟ راستش را بخواهید، ما هم همین‌طور فکر می‌کردیم. مگر می‌شود تنها به‌واسطه نوشتن متن‌هایی که برای مخاطبان جذاب باشد، یک کسب‌وکار بیش از هر زمانی دیده شود، مشتری داشته باشد و محبوبیتش چند برابر شود؟ در نگاه اول هیچکس باور نمی‌کند؛ اما شنیدن داستان‌های واقعی از کسب‌وکارهایی که همین حالا با بازاریابی محتوا درآمدهای میلیاردی را تجربه می‌کنند، به افرادی که هنوز به معجزه محتوا ایمان ندارند کمک می‌کند.

بیایید داستان اول را با شرکتی شروع کنیم که کار آن ساخت استخر و جکوزی بود. درآمد فوق‌العاده این شرکت تنها تا سال ۲۰۰۸ دوام داشت! درست در روزهایی که رکود اقتصادی آمریکا به اوج خودش رسید، این شرکت هم به مرز شکست و فروپاشی رسید. اوضاع بحرانی تا حدی ادامه داشت که حتی تعداد مشتریان این شرکت به صفر نزدیک شد. مارکوس شریدان، بنیان‌گذار این شرکت، حتی از پس کوچک‌ترین هزینه‌های شرکت دیگر برنمی‌آمد، چه برسد به آنکه بخواهد سود کند! اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که کسب‌وکار خودتان را دارید، احتمالاً با خواندن همین چند خط نهایت استرس و فشارهای او را درک می‌کنید.

مارکوس، باید به دنبال راهی ارزان برای احیای کسب‌وکارش می‌گشت. بعد از مدتی تحقیق و مطالعه، او مسیر درست را پیدا کرد و این مسیر چیزی جز استفاده از قدرت “بازاریابی محتوا” نبود. او شروع کرد به نوشتن. مطالبی را نوشت که هیچ‌کدام از رقیبانش حاضر به ارائه رایگان آنها به مخاطبان نبودند. همچنین او به سؤال تمام مخاطبانش پاسخ داد و بعد از مدتی، کسب‌وکارش متحول شد!

در واقع، او با ۲۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری برای تولید محتوا، به‌اندازه ۲۵۰ هزار دلار تبلیغات برای کسب‌وکارش سود خلق کرد. فوق‌العاده است مگر نه؟ البته که مسیری که او طی کرده است، جذاب‌تر از آن چیزی است که بتوانیم در این چند خط بگنجانیم، اما از این به بعد اگر شنیدید “محتوا، پادشاه است” یا “محتوا، فرشته نجات کسب‌وکارهاست” بدانید اغراق‌آمیز نیست.

و اما، چرا راه دور برویم؟ کسب‌وکارهای ایرانی که به کمک محتوا، این روزها درآمدهای میلیاردی دارند، کم نیستند! از شاخص‌ترین آنها، دیجی‌کالا را مثال بزنیم. فروشگاهی که با قراردادن محتوای دسته اول محصولات و مقایسه آنها شروع کرد و به‌واسطه محتوای ارزشمند، به غول فروشگاه‌های ایران تبدیل شد.

شاید فاصله کسب‌وکار شما هم با این موفقیت‌ها، به‌اندازه استفاده از استراتژی قدرتمند بازاریابی محتوا و سفارش تولید محتوا باشد! ادامه این مطلب را تنها برای افزایش اطلاعاتتان نخوانید، بلکه از زبان تیمی بخوانید که باتجربه ۴ساله در مسیر تخصصی بازاریابی محتوا و شنیدن داستان‌های موفقیت متعدد مشتریانمان، به معنای واقعی قدرت تولید محتوا را درک کرده‌ایم و می‌خواهیم رسالتمان را برای کمک به رشد کسب‌وکارها، مثل برند خود شما، به انجام برسانیم.

چرا بازاریابی محتوا انقدر اهمیت دارد؟

اهمیت بازاریابی محتوا

فرقی نمی‌کند که کسب‌وکار بزرگی باشید که اکنون مشتریان زیادی دارید، یا کسب‌وکار کوچکی هستید که به‌تازگی پا به دنیای بازاریابی گذاشتید؛ درهرصورت، در این دنیای پُرمحتوا، شما باید آن برندی باشید که محتوای ارزشمند را به مخاطبتان می‌دهید. او هم در قبالش، شما را دنبال می‌کند و اعتمادش را برای استفاده از خدمات و محصولاتتان به شما هدیه می‌دهد.

اما این‌همه چیز نیست! استفاده از بازاریابی محتوا و سفارش تولید محتوا برای کسب‌وکارتان فایده‌های دیگری هم دارد که شاید فکرش را هم نکنید:

قلب هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ، محتواست

یکی از بهترین مزیت‌هایی که ورود به دنیای جذاب بازاریابی محتوا می‌تواند برای کسب‌وکارتان داشته باشد آن است که به‌واسطه یک‌بار تولید محتوا از آن می‌توانید در انواع استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید. در واقع، قلب هر روش بازاریابی آنلاینی محتواست که تولید آن در بخش‌های مختلف، می‌تواند دستتان را برای پوشش دادن بخش‌های دیگر پر کند.

به‌عنوان‌مثال، با سفارش تولید محتوا برای بلاگ، از بخشی از قسمت‌های آن می‌توانید برای ایمیل مارکتینگ هم استفاده کنید. می‌توانید خلاصه شده مطلب بلاگ را در پست‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان، منتشر کنید و هزینه‌هایتان را به‌اندازه قابل‌توجهی کاهش دهید.

در این زمینه نباید فراموش کنید که بدون سفارش تولید محتوا، عملا سئویی هم نخواهید داشت به همین علت در تمامی پکیج‌های خدمات سئو آژانس مهام، خدمات تولید محتوای متنی را نیز گنجانده ایم به صورتی که کارفرما به سفارش هر پکیج از تمامی خدمات تولید محتوای متنی، وبمستری، طراحی گرافیک و سئو بی نیاز خواهد شد!

سفارش تولید محتوا بازگشت سرمایه بالایی دارد

اگر جزو آن دسته از کسب‌وکارهایی هستید که به فکر هزینه‌های بازاریابی‌تان هستید و نمی‌خواهید بی‌گدار به آب بزنید، بازاریابی محتوا بهترین گزینه پیشروی شماست! مطمئناً شما هم مانند هر کسب‌وکار دیگری انتظار نرخ بازگشت سرمایه بالایی دارید؛ این دقیقاً همان چیزی است که سفارش تولید محتوا چندین و چندبرابر بیشتر از روش‌های سنتی بازاریابی به شما هدیه می‌دهد.

فرض کنید شما مغازه‌ای دارید که ماهانه ۱۰۰ هزار نفر به آن سر می‌زنند. فرض کنیم نرخ تبدیل کسب‌وکارتان هم ۱% باشد. یعنی از این ۱۰۰ هزار بازدیدکننده، ۱۰۰۰ نفر خرید می‌کنند. حالا فرض کنید ماهیانه یک میلیون نفر به مغازه‌تان سر بزنند و نرخ تبدیل هم ۲% باشد. در این شرایط، ماهیانه ۲۰ هزار فروش خواهید داشت. تفاوت قابل‌توجهی است، نه؟

این کاری است که وب‌سایت در کنار سفارش تولید محتوا برای شما انجام می‌دهد. با تولید محتوای اصولی، سئوشده و ارزشمند، نه‌تنها روزبه‌روز ترافیک ورودی وب‌سایتتان را افزایش می‌دهید؛ بلکه با استفاده از تکنیک‌های کپی‌رایتینگ و جذاب نویسی نرخ تبدیل را بالا می‌برید. در واقع، با یک تیر دو نشان می‌زنید! دغدغه تیم ما در آژانس بازاریابی محتوایی مهام، تولید چنین محتوایی برای مشتریانمان است. محتوایی که تنها مجموعه‌ای از کلمات نباشد! حرفی برای گفتن داشته باشد و در کنار ارزشی که به مخاطب کسب‌وکار شما می‌دهد، او را برای خرید و استفاده از محصولات قانع کند. (اگر به طراحی سایت نیاز دارید، بر روی ما حساب کنید!)

شرکت‌هایی که به طور منظم وبلاگ خود را به‌روز می‌کنند، ۵۵٪ بازدیدکنندگان وب‌سایت بیشتری تولید می‌کنند. به همین ترتیب، آنها ۹۷٪ لینک‌های ورودی بیشتر و ۴۳۴٪ صفحات ایندکس شده بیشتری دریافت می‌کنند.

با سفارش تولید محتوا گوگل عاشق شما می‌شود!

شاید قبلاً می‌توانستید با تولید هر نوع محتوایی گوگل را قانع کنید که مخاطبان کسب‌وکارتان را به سمت وب‌سایتتان هدایت کند؛ اما دیگر چنین نیست! گوگل بیش از هر زمانی برای مخاطبانش ارزش قائل است و میلیون‌ها مخاطبش را به وب‌سایت‌هایی هدایت می‌کند که بداند محتوای ارزشمندی دارند.

شاید بتوانیم با قطعیت بگوییم محتوا، حرف اول را برای گوگل می‌زند. محتوای ارزشمندی برای وب‌سایتتان تولید کنید، اصول سئو را رعایت کنید تا گوگل هم عاشق شما شود و در صفحه اولش جای داشته باشید.

یکی دیگر از نقطه قوت‌های تیم ما در آژانس بازاریابی محتوا مهام آن است که یکی از خدمات اصلی‌مان، سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت است. ازآنجایی‌که در حال خواندن این توضیح هستید، احتمال می‌دهیم بخواهید از خدمات جزئی‌تر سئو مانند سفارش تولید محتوا به‌تنهایی استفاده کنید. تخصص ما در سئو در کنار اصول تولید محتوا و کپی‌رایتینگ، این اطمینان را به شما می‌دهد که محتوایی از ما دریافت کنید که با خلق ارزش برای مخاطبتان، قلب گوگل را هم بدست بیاورد!

شاید برای شما هم جالب باشد که اکثر مشکلاتی افرادی که در جلسات مشاوره سئو ما شرکت می‌کنند همین موضوع محتواست! آن‌ها یا محتواهای کمی دارند و یا محتوای خوبی تولید نکرده‌اند! بدون شک اگر به دنبال افزایش ترافیک ارگانیک از طریق گوگل هستید، سفارش تولید محتوا می‌تواند بازوی قدرتمندی برای کسب و کار شما باشد!

سفارش تولید محتوا، ۶۲% ارزان‌تر است!

داستان مارکوس شریدان را که ابتدای مطلب از آن گفتیم به یاد دارید؟ تنها با صرف ۲۰ هزار دلار برای تولید محتوا، نتیجه‌ای به‌اندازه ۲۵۰ هزار دلار تبلیغات دریافت کرد!

چند سال پیش، یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کسب‌وکارهای کوچک، هزینه‌های بالای بازاریابی و تبلیغات بود؛ اما چنین دغدغه‌ای دیگر معنا ندارد! بازاریابی محتوا ارزان است. فرقی نمی‌کند کسب‌وکار کوچک یا بزرگی باشید، درهرصورت این روزها بازاریابی محتوا باید انتخاب اولتان باشد.

همچنین، شاید تنها جایی که این ضرب‌المثل محبوب ایرانی‌ها “هرچقدر پول بدهی، همان قدر آش می‌خوری” کاربردی ندارد، بازاریابی محتواست. چرا که با وجود هزینه کمتر، حتی نرخ تبدیل حدود ۳ برابر بیشتر به شما هدیه می‌دهد!

بازاریابی محتوا، ۶۲% نسبت به روش‌های سنتی بازاریابی ارزان‌تر است.

خریداران محصولات و خدمات، تشنه محتوا هستند

همین حالا که این توضیح خدمات را برای شما می‌نویسیم، در دنیایی زندگی می‌کنیم که مردمش تبدیل به مصرف‌کنندگان درجه یک محتوا شده‌اند. معمولاً اولین چیزی که بعد از بیدارشدن به دنبال آن هستیم، موبایلمان برای گشت‌وگذار در اینترنت است. چرا کسب‌وکار شما جزو آنهایی نباشد که مردم مصرف‌گرای محتوا را به خود جذب می‌کنند؟ بیایید با آمار و ارقام حرف بزنیم.

مردم ۲۰% از زمانشان را صرف خواندن محتواهای آنلاین می‌کنند.

بیش از نیمی از مردم، ماهیانه عناوین کسب‌وکارها را مطالعه می‌کنند.

۶۸% مردم محتوای کسب‌وکارهای موردعلاقه‌شان را می‌خوانند.

شما زمانی برنده هستید که پاسخ همه سؤالات مشتریانتان با محتوایی ارزشمند باشید.

با سفارش تولید محتوا، اعتماد می‌خرید

اگر پای صحبت بزرگ‌ترین متخصصان فروش و بازاریابی بنشینید، بدون شک به شما می‌گویند که بزرگترین چالش برای فروش هر نوع محصول و خدماتی تنها و تنها یک چیز است؛ “اعتماد”.

خودتان را تصور کنید. مگر می‌شود بدون داشتن اعتماد به فروشگاهی، به آن پول بدهید بدون آنکه مطمئن باشید محصول به دستتان می‌رسد، باکیفیت است، نیازتان را برطرف می‌کند، ضمانت دارد و …؟ مطمئناً خیر!

مخاطب شما هم به بزرگ‌ترین چیزی که نیاز دارد، اعتماد است. جالب است بدانید محتوا به‌راحتی برای شما اعتماد می‌خرد. مخاطبان با استفاده از محتوای شما به درک درستی از ارزش‌هایتان می‌رسند، اگر محتوای ارزشمندی بنویسید دیدگاه خوبی به شما پیدا می‌کنند و به توضیحاتتان برای خرید اکتفا می‌کنند.

در واقع، به کمک محتوا به‌سادگی در مسیر قانع کردن مخاطب و جلب‌اعتمادش میانبر می‌زنید.

مزیت‌های بازاریابی و سفارش تولید محتوا تمام نشده است …

پررنگ‌ترین دلایلی که این روزها بزرگ‌ترین برندها، سرمایه‌گذاری بسیار زیادی روی بازاریابی محتوا می‌کنند را با هم بررسی کردیم. اما این‌همه چیز نیست!

برخی دیگر از مزایای تولید محتوای اصولی و جذاب، این موارد هستند:

  • به درک عمیقی از مخاطبان ایده‌آلتان می‌رسید.
  • مشتریان بالقوه‌تان روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کنند.
  • روابطتان با مشتری بیش از هر زمانی، تقویت می‌شود.
  • با ابزار تولید محتوای قوی، از رقبا متمایز می‌شوید.
  • و …

احتمالاً تا اینجا درک کرده‌اید که چرا بازاریابی محتوا تا این حد این روزها نقش پررنگی دارد. بیش از این وقتتان را نمی‌گیریم و یک راست می‌رویم سراغ انواع محتوای متنی و کاری که ما می‌توانیم برای شما انجام دهیم.

انواع محتوای متنی، این موارد هستند …

انواع محتواهای متنی

محتوای متنی، پایه و اساس هر نوع محتوایی هستند. می‌دانید چرا؟ اگر بخواهیم یک ویدیو تولید کنیم در درجه اول به سناریو و گفت‌وگوهای جذاب نیاز داریم. اگر به فکر تولید یک محتوای گرافیکی آموزشی باشیم به یک متن آموزشی جذاب نیاز داریم. در واقع هر نوع محتوایی به نحوی به محتوای متنی برمی‌گردد. اینجاست که اهمیت تولید محتوای متنی مشخص می‌شود.

تولید محتوای متنی، فقط چیدن کلمات کنار هم نیست؛ بلکه انتخاب درست کلماتی هست که چیدن آنها در کنار هم باعث می‌شود برای مخاطب ارزشی خلق شود و به هدفمان (فروش، بازدید بیشتر، جلب اعتماد و …) برسیم.

در دسته بندی آموزش سئو در بخش سئو داخلی به این موضوعات اشاره کرده‌ایم که چقدر تولید محتوا در این مدل‌ها می‌تواند باعث رشد ترافیک سایت و فروش محصولات و خدمات یک کسب و کار شود! حتی در دوره آموزش سئو مهندس عرفان خجسته هم این موضوع به وفور بیان شده و مدل تولید هر یک از این موارد هم برای دانشجویان گفته شده است! (به صورت خلاصه، بدون این نوع محتواها، یک سایت نمی‌تواند رشد کند!!!)

حالا از این موارد که بگذریم، محتوای متنی هم به نوبه خودش انواع مختلفی دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • مقالات وبلاگ
  • رپرتاژها
  • توضیحات محصول
  • کپشن شبکه‌های اجتماعی
  • محتوای صفحات مختلف وب‌سایت

نوشتن هرکدام از این موارد، نکات و تخصص خاص خودش را می‌طلبد. اما این تضمین را به شما می‌دهیم اگر فرآیند بازاریابی محتوا را بی‌نقص انجام دهید، وقت سر خاراندن از تعداد زیاد مشتریان نداشته باشید! بااین‌وجود، سفارش تولید محتوا را برون‌سپاری کنید یا تیم داخلی محتوا داشته باشید؟ (برای دریافت تمامی خدمات بازاریابی محتوا ‌می‌توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید!)

برون‌سپاری سفارش تولید محتوا چه مزایایی دارد؟

سفارش تولید محتوا

آیا برون‌سپاری تولید محتوا واقعاً این قدرت را دارد که مزیت‌هایی که پیش‌ازاین از بازاریابی محتوا عنوان کردیم برایتان رقم بزند و باعث شکوفایی و تیک خوردن لیست اهداف کسب‌وکارتان شود؟

پاسخ، بی‌بروبرگرد یک بله سفت‌وسخت است! (داستان موفقیت مشتریانمان تا این حد ما را مطمئن کرده است)

برون‌سپاری سفارش تولید محتوا به شما این امکان را می‌دهد که به‌اندازه کافی وقت برای کارهای دیگر داشته باشید. می‌توانید وقت بیشتری برای بهینه‌سازی سایت بگذارید و دغدغه‌ای برای محتوا نداشته باشید. بخواهیم با شما صادق باشیم، تولید محتوا معمولاً فرآیندی چالش‌برانگیز دارد. می‌دانید چرا؟

در قدم اول تولید محتوای ارزشمند است. در واقع انتخاب درست منابع یا استفاده از دانش تخصصی، نقطه صفر تولید یک محتوای ارزشمند است. در قدم بعدی نوع لحن، تکنیک‌های محتوانویسی، رعایت اصول سئو، رعایت تکنیک‌های کپی‌رایتینگ، جذاب نویسی، ویراستاری و … همه‌وهمه کمی چالش‌زا هستند. در واقع این روزها نیروهای متخصصی که به همه این موارد مسلط باشند کم هستند و برای آنکه بتوانید یک خروجی قابل‌قبول داشته باشید نیاز به چندین نفر نیروی متخصص دارید. این در حالی است که برون‌سپاری به تیم‌های تخصصی بازاریابی محتوا، چالش‌های شما را به صفر می‌رسانند و فقط باید منتظر خروجی ایده‌آل باشید.

به‌جای صرف وقت برای حل چالش‌های تولید محتوای ارزشمند با سفارش تولید محتوا و برون‌سپاری، وقتتان را صرف کارهای دیگر کنید.

همچنین تجربه برندهای مختلف نشان می‌دهد که برون‌سپاری هزینه بسیار کمتری نسبت به تشکیل تیم تولید محتوای داخلی دارد.

با برون‌سپاری، هزینه کمتری می‌پردازید، روند انجام کار سرعت بیشتری دارد، با انتخاب درست تیم کیفیت بالاتری دارید، همگام با تغییرات بازار پیش می‌روید و مزایای بازاریابی محتوا را برای کسب‌وکارتان رقم می‌زنید.

ما در آژانس بازاریابی محتوا مهام، چطور به تحقق اهدافتان کمک می‌کنیم؟

همه چیز از سال ۱۳۹۶ شروع شد! زمانی که شغل تولید محتوا کم‌کم داشت جای خودش در بین مردم ایران باز می‌کرد. آغاز تیم ما هم با تولید محتوای متنی بود. تولید بیش از ۱۰ میلیون کلمه محتوای ارزشمند در وب فارسی در این سال‌ها، افتخار بزرگی برای ما بوده است.

“هر چیز بیرونی، بازتابی از درون است”. ما باور داریم، چیزی بیرون از یک کسب‌وکار نیست که به درون آن ربطی نداشته باشد! پس آشنایی با دغدغه‌های تیم ما، نتیجه کار ما را هم برایتان ارزیابی می‌کند.

  • رسالت اصلی ما در مهام، رشد کسب‌وکار مشتریانمان است؛ چرا که قدرت بازاریابی محتوایی را با عمق استخوان‌هایمان درک کرده‌ایم و می‌خواهیم مشتریانمان هم از این بازار پررونق، عقب نمانند.
  • ارزش زیادی برای کسب‌وکار مشتری‌مان قائل هستیم، پس برای مخاطب او هم‌ارزش قائلیم. ازاین‌رو، تولید محتوای جذاب و ارزشمند اولویت اصلی ماست. ما نمی‌خواهیم تنها خالق محتوا باشیم، بلکه محتوا باید جان، توجه، عشق، احترام به مخاطب داشته باشد.
  • تمام چالش‌های مسیر سفارش تولید محتوا را می‌دانیم و برای مشتریانمان کم نمی‌گذاریم.
  • تخصص تیم ما در تمامی جنبه‌های سفارش تولید محتوا از تولید محتوای بلاگ و رپرتاژ و صفحات وب‌سایت گرفته تا تولید محتوای محصولات و کپشن شبکه‌های اجتماعی، مشتریانمان را در دنیای بازاریابی محتوا بی‌نیاز می‌کند.
  • تخصص تیم ما در کنار تولید محتوا در سئوی وب‌سایت‌ها، این اطمینان را به شما می‌دهد که علاوه بر دل مخاطبان، بامحتوا در دل گوگل هم جا شوید و ترافیک بیشتر و بیشتر داشته باشید.
  • همکاری با برندهای بزرگ ایرانی و رضایت آنها، همواره الهام‌بخشمان بوده و هست. امیدواریم این رضایت درونی پیشرفت به کمک محتوا را به کسب‌وکار شما هم هدیه دهیم.

آماده پاسخگویی به همه سؤالاتتان هستیم.

6 دیدگاه برای “سفارش تولید محتوا

  1. Sadegh گفته:

    تشکر میکنم از مجموعه خوبتون
    من سفارش تولید محتوا داشتم و واقعا راضی بودم
    فقط یک سوال
    توضیحات محصول باید تقریبا چند کلمه باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *