چگونه یک استراتژی بازاریابی با هوش مصنوعی طراحی کنیم؟

چگونه یک استراتژی بازاریابی با هوش مصنوعی طراحی کنیم؟

به منظور درک پتانسیل غول پیکر هوش مصنوعی، CMOها باید درک خوبی از انواع مختلف برنامه های کاربردی موجود و چگونگی تکامل آنها داشته باشند. این مقاله مدیران بازاریابی را در مورد وضعیت فعلی هوش مصنوعی راهنمایی می‌کند و چارچوبی را ارائه می‌دهد که به آنها کمک می‌کند پروژه‌های موجود خود را طبقه‌بندی کنند و ب...
مهدی رحمانی‌نیا
۰۱ اردیبهشت، در 12 دقیقه بخوانید

ناشر برگزیده

زمانی که قرارداد ها اعتماد را از بین میبرند

زمانی که قرارداد ها اعتماد را از بین میبرند

قراردادها برای تقویت اعتماد و کاهش ریسک طراحی شده‌اند؛ امّا متأسّفانه، زمانی که این‌ قراردادها خیلی مفصّل و یا انعطاف ناپذیر می شوند، و یا زمانی که پیام‌های درهم و پیچیده ارسال می‌کنند، می‌توانند مشکلاتی را که قرار است از آن‌ها جلوگیری شود، تشدید کنند. در شرایطی که سطح اعتماد پایین است، به صلاح مدیر...
حامد هندی
۱۳ مرداد، در 5 دقیقه بخوانید

هم‌زیستی با کرونا

چگونه در زمان کروناویروس، به شکل دورکاری چابک بمانیم؟

بحران کروناویروس باعث بوجود آمدن شرایط جدیدی در کسب و کارها شده است. درست است که مساله اصلی در اکثر کسب و کاره انجام کار به صورت تیمی است ولی در این شرایط بحرانی که امکان کار تیمی و گروهی در یک مکان فیزیکی مشترک وجود ندارد، بنظر میرسد راهکار ساده همان دورکاری است. در این مقاله بیان شده است که اصول و...

۲۷ فروردین در 10 دقیقه بخوانید

چگونه کسب و کار خود را با چابکی تغییر شکل دهیم و انعطاف‌پذیر کنیم؟

در شرایط کنونی که تمام کسب و کار، سازمان‌ها و شرکت‌ها با بحران حاصل از ویروس کرونا دست به گریبان هسنند.مدیران در سطوح مختلف نقش ویژه‌ای در گذر از این بحران و تغییر شکل سازمان خود و چابکی در برابر حوادث بر عهده دارند. در این مقاله به نقش مدیران، رهبران و عملکرد سازمان‌ها در این شرایط پرداخته شده است....

۳۱ فروردین در 17 دقیقه بخوانید