چقدر پشتیبانی ما سریع کار میکنه؟ ایمیل support@flightio.com به مسافرانی که دسترسی به خطوط تلفنی ایران ندارن یا کسایی که دوست ندارن تلفنی صحبت کنن، این امکان رو میده که مشکلات خودشون رو بیان کنن و سریعا پاسخ بگیرن. امروز صبح Nima Shafiezadeh به ما پیام داد و کمی باهامون صحبت کرد. ما هم ایمیلش رو خوندیم و خیلی سریع بهش پاسخ دادیم. تیم پشتیبانی ما به صورت مداوم این ایمیل رو چک میکنه و اگر با هر چالشی مواجه بشید، باید بدونید که خیلی سریع به درخواست شما رسیدگی میشه. به صورت خلاصه که نیما جان ایمیل فلایتیو فعال است و خودت هم ایمیلت رو چک کن!
فلایتیو عزیز! با وجود بچههای تیم بازاریابیتون میشه به آیندۀ صنعت نوپای بازاریابی دیجیتال تو ایران امیدوار بود. تیمی که انقد خوشذوق و بدوننقص یه «ایمیل ساده» رو تبدیل به یه «پست لینکدین» ِ این چنینی میکنه، قطعاً پتانسیل انجام کارهای بزرگتر رو هم داره. 😉 چندوقت پیش نوعی حس کنجکاوی به جونم افتاد که ببینم واقعاً کسی هست که این ایمیلهایی رو که کسبوکارهای مختلف، تو «صفحۀ تماس با ما» یا تو پایین سایتشان قرار میدن چک کنه، یا فقط یک چیزیه که بهصورت پیشفرض تو سایت قرار گرفته و اصلاً کسی نیست که چک کنه و ببینه کی به آنها ایمیل زده. تجربهام از انجام این ایمیلبازی با کسبوکارها رو تو نوشتۀ زیر منتشر کردم. https://virgool.io/@NimaShafiezadeh/info-email-mrfzqsdgsrzx
🙏
تیم پشتیبانی خیلی خوب بود ولی بخاطر اینکه اخلاق حرفه ای رعایت نشد بنده برای همیشه از فلایتیو خداحافظی کردم.پول از دست رفته من مهم نیست اینکه اخلاق حرفه ای در پشتیبانی رعایت نشد .با تشکر معتمدزاده
🌺 Yeppp..:)))
CMO @ DigiExpress
2yخوشحالم که راههای ارتباطی مختلفی با همهی دوستان داریم.